Skip to content

Bila agaknya…

August 15, 2010

Entah bila agaknya aku dapat merasa seperti apa yang mereka rasa. Rasa yang ini tidak termasuk dalam perkara yang membatalkan puasa. Aku beritahu awal-awal.takut ada yang salahfaham.

Berbalik kepada isu tadi. Persoalan masa.Ah! Biarlah.lama lagi mungkin. Bersabar dan senyum.*ada emoticon senyuman ikhlas. Pakar-pakar IT lepasni sila buat emoticon senyum yang ikhlas sebab yang sedia ada.nampak sangat senyuman tu jenis dibuat-dibuat.bukan dari hati bak kata orang dulu-dulu.

Kali kedua. Kembali kepada topik asal. Bila agaknya aku mahu berubah. Ayat darjah enam! Tukar! Bila agaknya aku mahu berevolusi! *haaaa.baru nampak Bahasa Melayu Tahap Tinggi.

Disebabkan aku bukan siapa-siapa.Aku takberani menduga dan meneka-neka sedikit yakin. Tapi perlu aku ingatkan. Revolusi itu luarbiasa hebat! Sedikit pun ia tidak berkaitan dengan Bunkface. Jadi jangan mudah terpengaruh dengan Hedonisme. Sekian. 🙂 (emoticon ni tak ikhlaskan?)

4 Comments leave one →
  1. nieza mohamad permalink
    August 15, 2010 9:05 pm

    hhahahh!!agak jugak la!!baru akk perasan yg emotion 2 mmg x berapa nak ikhlas!!anda seorg yg peka!!tahniah!!

    budak sihat : hahah.terima kasih! Memang saya peka pun! hehe

  2. August 16, 2010 1:15 am

    salahfaham dan luarbiasa memang begitu ya ejaannya?

    budak sihat : perlu dijarakkan sepatutnya.Tapi yang ni takperlu hantar kepada Cikgu BM.Boleh kot. 🙂

  3. Miza permalink
    August 28, 2010 10:44 pm

    ah. menyesal pulak tiba – tiba membaca post ni. ada hedonisme di situ. berulang kali aku mahu lupa jauh – jauh perkataan hedonisme itu. ah. muncul lagi nama hedonisme itu. ah, aku tulis lagi. itulah. hedonisme. ah, mati.

    budak sihat : Oh elergi pada hedonisme? huh

  4. Miza permalink
    August 29, 2010 1:47 pm

    bukan elergi. cuma rasa sedikit parkinson bila mendengar hedonisme tu. itu tajuk assignment ala – ala projek akhir yang aku kena buat!

    budak sihat : Oh.Taksengaja! haha. Semoga sukses ya! Hedonisme! eh. 🙂

Leave a Reply

