Skip to content

tiada tajuk…

August 16, 2010
Setelah sekian lama tertidur dalam kesedihan yang marah. Aku mula tersedar dan bangun.

Segar. Memang enak bila bangun dari pembaringan. Tapi lebih enak bila bangun dengan satu impian. Eh pembetulan. Sejujurnya.lebih enak bila bangun sambil membersihkan tahi mata  dan mengesat-ngesat air liur basi! Cubalah kalau takpercaya.

.
Jadi.Mesejnya. Jangan gigih-gigih lepas bangun tidur terus nak mandi. Luangkan masa terlebih dahulu untuk melakukan perkara seperti diatas.

.

Entri ini tiada perkara khusus dan jelas yang ingin dibincangkan.Sekadar pelepas kantuk selepas lelah mengulang kaji pelajaran. Oh.aku belajar.dan yang lebih tepat aku pelajar cemerlang. Tapi seperti biasalah.aku bukan jenis yang suka-kecoh-kecoh tak menentu. Ah kembang? Puji diri sendiri pun boleh kembang? Bad.Bad. Patutlah nampak semakin berisi.banyak puji diri sendiri ni.
Hah! Automatiknya.jika mahu kurus. Kutuk diri sendirilah! haha. Teori baru!  Mahu pattern kan dan cadangkan kepada pihak berkuasa tempatan.atau Makmal Sains? Takkisahlah. Yang penting.jangan siapa-siapa mahu menciplak teori ni.

.
p/s : Doakan saya untuk ujian esok! Dua kertas! huh

Advertisements
5 Comments leave one →
  1. August 16, 2010 1:44 am

    Good luck for your tests. (:

    budak sihat : InsyaALLAH 🙂

  2. August 16, 2010 7:30 am

    Jangan berhenti menulis blog ya!

    (^_~)

    budak sihat : Baik Kak Iqa! 🙂

  3. August 17, 2010 8:04 pm

    All the best!

    Aku amalkan juga teori kutuk diri sendiri tu sekali-sekala. Haha.

    budak sihat : Thanks! Oh buat? Patut kurus! haha 🙂

  4. nieza mohamad permalink
    August 20, 2010 12:55 am

    abis klu akk ni selalu kutuk diri sendiri pon x kurus2 ape cer??heheehhheh…kembang jerk badan ni..hehe….

    budak sihat : haha.Oh lupa. Teori ni sesuai untuk orang-orang tertentu saja 🙂

  5. nieza mohamad permalink
    August 30, 2010 11:28 am

    teori ni mmg x boleh pakai!!hurh!!tipu semata2!!

    budak sihat : hahah.takpercaya sudah! 🙂

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: