Skip to content

macam-macam.

August 20, 2010
Apakah yang dibisikkan malam? Tulikah aku atau berangan cuma?

Macam-macam.Iya.macam-macam.

Hidup sudah lari dari aturan yang biasa *apa kau takpuasa nak lari-lari masa puasa?

Tapi. Aku bukan atlet kategori lari-lari. Jadi.malas aku nak kejar. Larilah kau! Jauh-jauh!

Macam-macam.Iya.macam-macam.

Longgokan tugasan?  Sekadar ada upaya menjeling. Bukan jenis jeling yang biasa. Tapi yang sedikit manja.

Timbunan baju-baju bersih dan kotor? Masih jeling lagi.*Ah belum cukup tinggi!

Macam-macam.Iya.macam-macam.

Advertisements
6 Comments leave one →
  1. August 21, 2010 5:50 am

    hahaha.kan da ade mesin basuh abg badri,silalah tekan2 itu mesin.kan senang.sedang dalam kesesakan asgmen n laundry n test,smpat lagi blogging.hebatlah anda nih.anyways,,camne study?tak nmpak lagi ko sem ni.tukar U ke hape?

    budak sihat : hahaha.wahhh! Pandai! hahaha. Study? Ok kot.huh. Jarang nampak sebab aku segan nak jumpa kau! hehe. kau? Ok? Study and others?

  2. nieza mohamad permalink
    August 21, 2010 6:24 pm

    hurh anda pemalas!!!same mcm bude anda!!klu balik kg habis die angkut sume mnyusahkan mak di kampung!!katanya hadiah utk mak!!sgt x patut!!

    budak sihat : hahah.jangan fikir lain. Memang kami punya stail yang berbeza dengan yang lain 🙂

  3. nieza mohamad permalink
    August 22, 2010 12:53 am

    samela korang adik beradik!!molek sgt la 2 en badri ishak!!berbeza la dgn yg lain..yg lain 2 rajin..tp korang malas!!!huhu

    budak sihat : Wah! Wah! Bukan main emosi takmenentu lagi ni. haha

  4. nieza mohamad permalink
    August 22, 2010 1:11 am

    x de la x menentu sgt!!!tp agak x patut!!!nak manje la konon tp mgambil kesempatan je kot!!hahhah

    budak sihat : haaaaaaaaaaa! Kantoi!.Kantoi. Emosi memang takmenentu ni 🙂

  5. jawebebel permalink
    August 26, 2010 4:54 pm

    wah2,ayat makin melambung2 nampak nya.
    ekeke~

    budak sihat : Oi! aku bukan atlet kategori angkat berat nak lambung-lambung ni! haha

  6. aqalbu permalink
    October 19, 2010 12:14 pm

    budak sihat nampaknya makin macam macam .iya. sudah macam-macam hingga kadangkala lari dari aturan biasa. adakah macam- macam sebab tempias komunikasi yang macam-macam?hee.keep on blogging ye, bad=)

    budak sihat : hahaha.mungkin. Impak komunikasi 🙂

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: